Menu

Українською

Look Beyond: Chores Have No Gender.

UN Women та UNFPA

Категорії робіт.

ПРО ПРОЄКТ.

Через пандемію COVID-19 чимало людей залишилися без роботи, або ж стали набагато більше працювати вдома. Карантинні заходи, які запроваджувалися урядами різних країн, закриття шкіл та садочків та інші фактори різко збільшили тягар домашніх справ для сімей.

Хто приготує вечерю? Хто зробить уроки з дітьми? Хто поприбирає вдома? Через поширені гендерні стереотипи щодо ролі жінок та чоловіків у сім’ї, цей тягар особливо торкнувся жінок.

UN Women та UNFPA вирішили вжити заходів та провести просвітницьку кампанію. Її мета — кинути виклик незбалансованому розподілу домашніх обов’язків та гендерним стереотипам, щоб чоловіки та жінки стали РІВНОцінними партнерами в домогосподарстві.

ІДЕЯ.

Ми відштовхнулися від того, що люди схильні використовувати старі моделі сімейного побуту, зокрема про те, що існують «чоловічі» та «жіночі» обов’язки. І навіть якщо такі моделі не завжди влаштовують людей, вони продовжують так жити та поширювати стереотипи. Однак таке бачення є обмеженим і не завжди ефективним.

Варто лише відступити на крок, щоб побачити більше, і стане очевидно — домашні справи не варто ділити за статтю. І немає значення йдеться про жінку чи чоловіка, маму чи тата.

Звідси й з’явився слоган «Дивись ширше!» /«Look beyond!». Він став основою ідеї та концепцією кампанії, яка є простою на однаково зрозумілою для 6-ти країн (Вірменія, Азербайджан, Білорусь, Грузія, Молдова та Україна).

ВТІЛЕННЯ.

Ми створили кілька відеороликів, в яких популярні стереотипні сюжети в побуті показуємо зовсім не так, як це очікує аудиторія. Наприклад, спочатку видається, що чоловік грає на гітарі, а виявляється — він прибирає підлогу. Жінка, поправляючи волосся в дзеркалі, насправді встановлює його на стіні. А механік, який як здається працює у своїй майстерні, в дійсності просто малює разом з дочкою.

Крім того, ми розробили зовнішню рекламу із слоганом «Дивись ширше!» /«Look beyond!» та теглайном «Домашні справи не мають статі»/ «Chores Have No Gender».

Відео та плакати перекладено 8 мовами: вірменською, азербайджанською, білоруською, англійською, грузинською, румунською, російською та українською.

Також ми створили фанову Instagram-маску. Вона рандомно видає користувачу домашній обов’язок. Все швидко, легко і ніяких сварок, хто буде прибирати.

РЕЗУЛЬТАТИ.

Кампанія Look Beyond спровокувала палкі дискусії у багатьох країнах. Тож згодом вона була розширена для Західної Європи та Центральної Азії. Зараз кампанія просувається у всьому світі офісом UNFPA в Нью-Йорку.

Команда.

Director/Producer

Assistant Producer

Дар'я Кукішева

Editor

Марія Скарбовійчук

Sound Designer

Ігор Бондаренко

Graphic Designer

Яна Зіневич

Account Manager

Strategist

Тарас Мохонько

Media Managers

Артем Бондар Андрій Гірчук

Напишіть нам.

Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.

01 / 04

Введіть своє ім'я *

Введіть свій е-mail *

Введіть своє повідомлення *