Look Beyond: Chores Have No Gender.
UN Women та UNFPA
Категорії робіт.
Strategy / Social / Creative / Idea / Adversiting / Production / Video
Під час пандемії COVID-19 чимало людей стали більше працювати вдома, але через гендерні стереотипи тягар хатньої роботи торкнувся переважно жінок. UN Women та UNFPA вирішили кинути виклик незбалансованому розподілу домашніх обов’язків.
З цією метою ми запустили комунікаційну кампанію Look beyond!, яка закликала людей подивитися ширше на домашні справи.
Ідея втілилася в зовнішній рекламі та серії відеороликів, у яких стереотипні побутові сюжети отримали несподівану розв’язку. Також було розроблено фанову Instagram-маску.
Кампанія спровокувала палкі дискусії та згодом просувалася у всьому світі офісом UNFPA.
РЕЗУЛЬТАТИ.
Кампанія Look Beyond спровокувала палкі дискусії у багатьох країнах. Тож згодом вона була розширена для Західної Європи та Центральної Азії. Зараз кампанія просувається у всьому світі офісом UNFPA в Нью-Йорку.
Команда.
Idea
Director/Producer
Assistant Producer
Editor
Sound Designer
Art Director
Graphic Designer
Account Manager
Strategist
Media Managers
Інші кейси.
Напишіть нам.
Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.