Клуб супермам.
Arterium
2020
Категорії робіт.
Creative / Idea / Production / Video / WEB
У 2019 році продажі в категорії антибіотиків знижувалися. Arterium, як лідер сфери, зазнав найбільших втрат. Компанії потрібно було відновити обсяги продажів і водночас підвищити обізнаність людей про проблему резистентності бактерій.
Кором аудиторії стали мами. Щоб донести їм інформацію про правильне й ефективне використання антибіотиків, ми розробили комунікаційну стратегію, спираючись на аналітику та дані власного дослідження. На його основі агенцією було створено освітній відеокурс лекцій, розбудовано комунікацію та сформовано нове комьюніті супермам.
Команда.
CEO
Account Manager
Chief Operating Officer
Creative Copywriter
Creative Producer
Videographer
Art director
Інші кейси.
Напишіть нам.
Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.