Меню

eng

#ЕверестДома.

Gorgany

2020

Категорії робіт.

Gorgany — український ритейлер туристичного спорядження, що завжди надихав на пригоди. Аж поки пандемія COVID-19 не зачинила увесь світ вдома. Про що ж мав говорити бренд за нових обставин?

Ми знайшли інсайт: пандемія закрила багато туристичних можливостей, але онлайн-світ став як ніколи відкритим. Якщо Леді Гага чи Роббі Вільямс можуть влаштувати світову сцену в себе вдома, чому б нам вдома не вирушити на Еверест?

Gorgany запустили кампанію #ЕверестДома. Щоб приєднатися, потрібно було зареєструватися та розпочати своє 8842-метрове сходження, використовуючи будь-які предмети під рукою, на які можна піднятися. А потім усе це зафільмувати й опублікувати.

Кампанія миттєво стала вірусною та спричинила численні публікації в медіа. І, як результат, у 2020-му Еверест підкорило аж 60 українців, що у 2,5 раза більше, ніж будь-коли до того.

Команда.

CEO

Ярослав Ведмідь

Social Media Manager

Єлизавета Заремба

Creative Producer

Ольга Михалець

Sound Designer

Ігор Бондаренко

Art Director

Ірина Павлова

Graphic Designers

Роман Гричило Владислав Дорошенко

Інші кейси.

Напишіть нам.

Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.

01 / 04

Введіть своє ім'я *

Введіть свій е-mail *

Введіть своє повідомлення *