#ЕверестДома.
Gorgany
2020
Категорії робіт.
Про проєкт.
Весна — початок високого сезону для аутдор ритейлерів. Попереду відпустки, змагання, експедиції і просто активні вікенди. Комунікаційна стратегія та стимулювання продажів Gorgany базувались на активному промо через масові і спортивні заходи. Але весна 2020 стала нетиповою, додавши нові виклики та загрожуючи локальним ритейлам зникненням під катком міжнародних брендів.
17 березня в Україні вводиться карантин і найбільш жорстко в Західних регіонах — сильної присутності Gorgany. Міжнародні та внутрішні транспортні сполучення зупинені, виходи на вулицю заборонені, офлайн магазини зачинені, масові події скасовані.
У людей зник основний мотив для покупок одягу і спорядження — мандри, змагання і тренування.
Що міг протиставити локальний бренд проти експансії світових гігантів? Як йому не втратити свою аудиторію? Як переламати спад продажів надихнути мандрівників на нові покупки в умовах карантину?

Для багатьох людей великою втратою стало обмеження офлайну, а найбільше — відсутність подорожей та концертів. На них не шкода ні грошей, ні часу і вони слугували приводом оновити одяг, спорядження та аксесуари.
Передчуття сезону приходить зі свербіжем всередині — це «синдромом відпусток». Полегшити «передсезонну лихоманку» допомагає шопінг.
Є очікування змагального і туристичного сезону — є нові покупки спорядження, одягу і аксесуарів.
Нам треба було будь-що почати сезон! Чому б, не замахнутися на те, що було неможливим? Наприклад, вийти на найвищу точку планети?
#ЕверестДома — сезон стартує з найвищих викликів не виходячи на вулицю.
Команда.
CEO
SMM менеджерка
Креативна продюсерка
Sound Designer
Арт-директорка
Дизайнер
Інші кейси.
Напишіть нам.
Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.