Меню

In English

#ЕверестДома.

Gorgany

2020

Категорії робіт.

Про проєкт.

Весна — початок високого сезону для аутдор ритейлерів. Попереду відпустки, змагання, експедиції і просто активні вікенди. Комунікаційна стратегія та стимулювання продажів Gorgany базувались на активному промо через масові і спортивні заходи. Але весна 2020 стала нетиповою, додавши нові виклики та загрожуючи локальним ритейлам зникненням під катком міжнародних брендів.

17 березня в Україні вводиться карантин і найбільш жорстко в Західних регіонах — сильної присутності Gorgany. Міжнародні та внутрішні транспортні сполучення зупинені, виходи на вулицю заборонені, офлайн магазини зачинені, масові події скасовані.
У людей зник основний мотив для покупок одягу і спорядження — мандри, змагання і тренування.

Що міг протиставити локальний бренд проти експансії світових гігантів? Як йому не втратити свою аудиторію? Як переламати спад продажів надихнути мандрівників на нові покупки в умовах карантину?

Ідея.

Для багатьох людей великою втратою стало обмеження офлайну, а найбільше — відсутність подорожей та концертів. На них не шкода ні грошей, ні часу і вони слугували приводом оновити одяг, спорядження та аксесуари.

Передчуття сезону приходить зі свербіжем всередині — це «синдромом відпусток». Полегшити «передсезонну лихоманку» допомагає шопінг.

Є очікування змагального і туристичного сезону — є нові покупки спорядження, одягу і аксесуарів.
Нам треба було будь-що почати сезон! Чому б, не замахнутися на те, що було неможливим? Наприклад, вийти на найвищу точку планети?
#ЕверестДома — сезон стартує з найвищих викликів не виходячи на вулицю.

Втілення.

Ми оголосили челендж #ЕверестДома, який вивів аудиторію Gorgany з апатії та «розірвав» всі спільноти мандрівників — приваблюючи увагу відчайдухів, які вийшли на штурм своєї домашньої гори.

Челендж стартував у прямому ефірі YouTube каналу ранкового шоу WakeUp і одразу був офіційно оголошений у соцмедіа Gorgany та спеціально створених сторінках події. Так розпочалися перші в Україні онлайн-змагання!

Щоб приєднатись, достатньо було прийняти рішення, зареєструватись у Google-формі та почати шлях до своїх 8848 метрів над рівнем моря. Дозволено використовувати всі підручні засоби: сходи/ табурети/ тумби/ бокси і фітнес спорядження. Головне — йти на гору і залишатися вдома!

На весь шлях — максимум місяць! Фото чи відео кожного підходу повинні були бути опубліковані в соцмедіа під хештегами кампанії. Таким чином, ми згенерували сотні тисяч переглядів через user generated контент, який був настільки віральним, що про це почали писати не лише у соцмережах, але й в газетах і знімати сюжети для новин на ТБ.

До участі долучалися сотні українців різних вікових груп та з різною фізичною підготовкою: діти, цілі сім’ї та навіть мами у декреті.

Результат.

Хвиля дописів у соціальних мережах та підтримка по всій країні перетворила челендж у національний. Ми відчули, що охопили найширші аудиторії, коли отримали повідомлення про участь від мами наймолодшого учасника — 9-річного хлопчика. Ми дивувались кожного разу, коли долучались мами у декреті, пенсіонери чи учасники з домашніми тваринами. Охоплення у соцмедіа склало понад 1 000 000 користувачів.

За місяць ми підняли на найвищу точку планети Еверест, 60 людей — у 2,5 рази більше, ніж за весь час до того.

Коли трафік і продажі на сайтах конкурентів падали, ми злетіли на 234% в онлайні та додали 17% до продажів минулого року. Влітку український бренд Gorgany злетів у top of mind серед аутдор ритейлу, обігнавши потужні міжнародні бренди.

Команда.

Social Media Manager

Єлизавета Заремба

Creative Producer

Art Director

Ірина Павлова

Graphic Designers

Роман Гричило Владислав Дорошенко

Інші кейси.

Напишіть нам.

Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.

01 / 04

Введіть своє ім'я *

Введіть свій е-mail *

Введіть своє повідомлення *