#ЕверестДома.
Gorgany
2020
Категорії робіт.
Strategy / SMM / Creative / SMM Content
Gorgany — український ритейлер туристичного спорядження, що завжди надихав на пригоди. Аж поки пандемія COVID-19 не зачинила увесь світ вдома. Про що ж мав говорити бренд за нових обставин?
Ми знайшли інсайт: пандемія закрила багато туристичних можливостей, але онлайн-світ став як ніколи відкритим. Якщо Леді Гага чи Роббі Вільямс можуть влаштувати світову сцену в себе вдома, чому б нам вдома не вирушити на Еверест?
Gorgany запустили кампанію #ЕверестДома. Щоб приєднатися, потрібно було зареєструватися та розпочати своє 8842-метрове сходження, використовуючи будь-які предмети під рукою, на які можна піднятися. А потім усе це зафільмувати й опублікувати.
Кампанія миттєво стала вірусною та спричинила численні публікації в медіа. І, як результат, у 2020-му Еверест підкорило аж 60 українців, що у 2,5 раза більше, ніж будь-коли до того.
Команда.
CEO
Social Media Manager
Creative Producer
Sound Designer
Art Director
Graphic Designers
Інші кейси.
Напишіть нам.
Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.