Мистецтво хоче знайомитись.
Український культурний фонд
2020
Категорії робіт.
Strategy / Social / SMM / Media / Creative / SMM Content / Adversiting / Production
У 2019-му Українська культурна фундація запустила кампанію, щоб залучити молодь до культурно-мистецького життя країни. Але молоді люди практично живуть онлайн. Тож як вихопити їх зі смартфонів і закохати в мистецтво?
Ми вирішили, що саме мистецтво має зробити перший крок до знайомства. Використовуючи соцмережі та месенджери, адже це звично для молоді.
Кампанія розпочалася з легкого «флірту» в соцмережах, який підтримували ТВ-ролик і зовнішня реклама. Мистецтво запрошувало на #артдейтинг і пропонувало приєднатися до чат-бота зі штучним інтелектом, який надсилав персоналізований мистецький контент.
Наша кампанія охопила 87% молодої аудиторії, здобула 100 тис. прихильників у соцмережах і 25 тис. регулярних користувачів чат-бота. 72% молодих українців відмічали зростання зацікавленості мистецтвом.
Команда.
CEO
Account Manager
Creative Producer
Art Director
Creative Copywriter
DOP
Sound Designer
Content Manager
Junior Strategist
Head of Web development
Інші кейси.
Напишіть нам.
Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.