Мистецтво хоче знайомитись.
Український культурний фонд
2020
Категорії робіт.
Strategy / Social / SMM / Media / Creative / SMM Content / Adversiting / Production
Про проєкт.
Українське мистецтво стрімко росте та розвивається, але інтерес до нього лишається на низькому рівні. Головна причина лежить в неактуальній комунікації з аудиторією. Змінились канали комунікації, але не підхід до неї.
Наше завдання — збільшити зацікавленість українським мистецтвом серед аудиторії покоління Z та Y.

Ідея.
Дослідивши особливості аудиторії, ми зрозуміли, що життя онлайн – нова реальність для поколінь Z та Y. Соціальні мережі – для пошуку друзів, партнерів та навіть кохання. Месенджери замість живого спілкування.
І ми зрозуміли — мистецтву необхідно йти в онлайн та робити першим крок до знайомства з молоддю.


Втілення.
Щоб досягнути поставлених завдань, ми використали прийом персоніфікації і вели комунікацію від імені мистецтва і стилі Tinder.

Для максимального охоплення цільової аудиторії, зареєстрували мистецтво в найпопулярніших соцмережах: Instagram, Facebook, Tinder і TikTok. А щоб прокачати обізнаність аудиторії, створили чат-бот в Telegram та Facebook Messenger.


Мистецтво першим робить крок на зустріч у соціальних мережах – запрошує на #артдейтинг і розповідає, де та як їх провести артові побачення. А чат-бот регулярно надсилає контент про мистецькі твори, аналізуючи вподобання підписників.



Результати.
10+ млн
охоплення
300+
фотографій арт-побачень з хештегом #артдейтинг
20 000
підписників в Instagram
4 500
підписників у Facebook
25 000
читачів чат-бот
Команда.
CEO
Account Manager
Creative Producer
Art Director
Creative Copywriter
DOP
Sound Designer
Content Manager
Junior Strategist
Head of Web development
Інші кейси.
Напишіть нам.
Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.