dobro.ua.
dobro.ua
2019
Про проєкт.
Найбільший український фандрейзинговий веб-сайт благодійності, створений на базі «Української Біржі Благодійності». Платформа прагне створити системну благодійність нового зразка, принципи якої — підзвітність, прозорість, відповідальність і залученість громадян.


Задача.
Українська Біржа Благодійності — одна з перших філантропічних організацій України. Проте бренд почав звучати застаріло й не міг ефективно доносити до сучасної молоді цінність благодійності.
Тому наша команда мала перезапустити фандрейзингову платформу з доповненим функціоналом та новим брендингом, який би надихав людей робити добрі речі.

Втілення.
Ми проаналізували конкурентів та занурились у детальне опрацювання бізнес-процесів компанії.
Після аналізу цільової аудиторії наша команда зрозуміла, що добро здатне розмалювати чорно-білий світ кожного яскравими кольорами. Тому символ логотипу — кольорове коло, яке асоціюється з хорошим вчинком і сукупністю добра, яке можна творити разом.


В динамічну айдентику заклали палітру кольорів, які відповідають напрямкам діяльності Благодійної платформи.
Сайт став зручнішим для користувача та візуально привабливішим і зрозумілішим.
Результат.
Ми розробили для Української Біржі Благодійності новий неймінг, айдентику, брендбук, оновлену структуру сайту, відео та цифровий контент. І вже за короткий час на оновленому маркет-плейсі збільшилась кількість внесків.
35%
показник відмов
10 000
середня кількість переглядів сторінок
9 хв
середній час перебування на сайті

Команда.
Інші кейси.
Напишіть нам.
Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.