Menu

Українською

dobro.ua.

dobro.ua

2019

Категорії робіт.

Про проєкт.

Найбільший український фандрейзинговий веб-сайт благодійності, створений на базі «Української Біржі Благодійності». Платформа прагне створити системну благодійність нового зразка, принципи якої — підзвітність, прозорість, відповідальність і залученість громадян.

Задача.

Українська Біржа Благодійності — одна з перших філантропічних організацій України. Проте бренд почав звучати застаріло й не міг ефективно доносити до сучасної молоді цінність благодійності.

Тому наша команда мала перезапустити фандрейзингову платформу з доповненим функціоналом та новим брендингом, який би надихав людей робити добрі речі.

Втілення.

Ми проаналізували конкурентів та занурились у детальне опрацювання бізнес-процесів компанії.

Після аналізу цільової аудиторії наша команда зрозуміла, що добро здатне розмалювати чорно-білий світ кожного яскравими кольорами. Тому символ логотипу — кольорове коло, яке асоціюється з хорошим вчинком і сукупністю добра, яке можна творити разом.

В динамічну айдентику заклали палітру кольорів, які відповідають напрямкам діяльності Благодійної платформи.

Сайт став зручнішим для користувача та візуально привабливішим і зрозумілішим.

Результат.

Ми розробили для Української Біржі Благодійності новий неймінг, айдентику, брендбук, оновлену структуру сайту, відео та цифровий контент. І вже за короткий час на оновленому маркет-плейсі збільшилась кількість внесків.

35%

показник відмов

10

середня кількість переглядів сторінок

9 хв

середній час перебування на сайті

Команда.

Арт-директорка

Стратегиня

Ярослава Гончарук

Напишіть нам.

Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.

01 / 04

Введіть своє ім'я *

Введіть свій е-mail *

Введіть своє повідомлення *