Дарниця.
Дарниця
2019
«Дарниця» — один із лідерів виробництва ліків в Україні з більш ніж 90-річною експертизою. Однак у 2019-му компанія почала втрачати позиції у фінансових показниках, і бренду потрібно було оновити позиціювання та вийти на нові, більш платоспроможні аудиторії.
Тому з бренду, що продає таблетки, «Дарниця» перетворилася на бренд, що продає здоров’я.
Головними цінностями оновленої «Дарниці» стали здоров’я, інноваційність і технологічність. Це підкреслила нова айдентика, побудована на основі D-подібного мікроскопа й екологічного зеленого кольору. Ми розробили анімований вебсайт із короткою віртуальною екскурсією «Дарницею», аудіоролик, що став вірусним у соцмережах, а також запустили брендовані месенджери для лікарів і фармацевтів.
Нам вдалося охопити 20 млн аудиторії, а «Дарниця» невдовзі здобула першість у ключових маркетингових рейтингах.
Команда.
CEO
Chief Operating Officer
Account Managers
Graphic designer
Social Media Manager
Art director
Head of Web development
Інші кейси.
Напишіть нам.
Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.