Меню

In English

Дарниця.

Дарниця

2019

Категорії робіт.

Опис продукту.

Дарниця — один з лідерів виробництва ліків в Україні. Впродовж 90 років компанія фокусувалася на випуску якісних препаратів. Однак у 2019 Дарниця почала втрачати позиції у фінансових показниках і опинилась на 4-му місці за обсягами продажів. Старе позиціювання не давало змоги нарощувати доходи та залучати нові, більш платоспроможні аудиторії.

Тому наприкінці 2019 Дарниця анонсувала ребрендинг. Це стало однією з найважливіших подій за останні декілька десятиліть для компанії. Ребрендинг мав вивести компанію на новий рівень сприйняття аудиторіями і забезпечити зростання фінансових показників.

Задача.

Ребрендинг Дарниці мав зміцнити позиції на ринку, стати платформою розвитку спільнот зі споживачами і сприяти зростанню доходів. При цьому оновлений бренд мав залишити територію таблеток і рухатись на сторону споживача, який купує здоров’я.

Втілення.

Головні цінності оновленої Дарниці — це здоров’я, інноваційність і технологічність.
Це підкреслює оновлена айдентика бренду, побудована на основі D-подібного мікроскопа та екологічного зеленого кольору.

Ми створили новий анімований вебсайт з короткою віртуальною екскурсією Дарницею. До речі, на реальну екскурсію можна зареєструватися прямо на сайті! До запуску вебсайту ми зняли на заводі ритмічний ролик у форматі треку зі звуків обладнання, який став вірусним у соцмережах.

Також запустили брендовані месенджери для лікарів і фармацевтів у Viber. Вони значно ширше охопили інтереси цих аудиторій і стали порятунком під час локдауну та обмеженого доступу фармпредставників до лікарень чи аптек. Крім того, групи для співробітників Дарниці дозволили посилити бренд-комунікації серед 1000 працівників компанії та їхніх родин.

Оновлений бренд інтегрував свої віджети, механіки та створив протоколи обміну даними API з новими онлайн-платформами Liki24 та Doc.ua, які не лише транслюють оновлений бренд на майданчиках, але і збагачують таргетовані моделі територіальними інсайтами.

Результат.

1 місце серед найдорожчих фарм-брендів України.

1 місце серед українських фарм-брендів за показниками охоплення та взаємодії.

2 місце за доходами — найбільш стрімке зростання оновленої фармкомпанії у 2020.

3-є місце в рейтингу найдорожчих українських брендів — вартість зросла з $172,2 млн до $179,2 млн.

20 млн

сукупного охоплення аудиторії

1 млн

взаємодій за 2020 рік

Команда.

Chief Operating Officer

Ольга Ситник

Graphic designer

Дар’я Кукішева

Social Media Manager

Вікторія Шевченко

Head of Web development

Максим Штомпіль

Напишіть нам.

Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.

01 / 04

Введіть своє ім'я *

Введіть свій е-mail *

Введіть своє повідомлення *