Меню

In English

Дарниця.

Дарниця

2019

Категорії робіт.

Опис продукту.

Дарниця — один з лідерів виробництва ліків в Україні. Впродовж 90 років компанія фокусувалася на випуску якісних препаратів. Однак у 2019 Дарниця почала втрачати позиції у фінансових показниках і опинилась на 4-му місці за обсягами продажів. Старе позиціювання не давало змоги нарощувати доходи та залучати нові, більш платоспроможні аудиторії.

Тому наприкінці 2019 Дарниця анонсувала ребрендинг. Це стало однією з найважливіших подій за останні декілька десятиліть для компанії. Ребрендинг мав вивести компанію на новий рівень сприйняття аудиторіями і забезпечити зростання фінансових показників.

Задача.

Ребрендинг Дарниці мав зміцнити позиції на ринку, стати платформою розвитку спільнот зі споживачами і сприяти зростанню доходів. При цьому оновлений бренд мав залишити територію таблеток і рухатись на сторону споживача, який купує здоров’я.

Втілення.

Головні цінності оновленої Дарниці — це здоров’я, інноваційність і технологічність.
Це підкреслює оновлена айдентика бренду, побудована на основі D-подібного мікроскопа та екологічного зеленого кольору.

Ми створили новий анімований вебсайт з короткою віртуальною екскурсією Дарницею. До речі, на реальну екскурсію можна зареєструватися прямо на сайті! До запуску вебсайту ми зняли на заводі ритмічний ролик у форматі треку зі звуків обладнання, який став вірусним у соцмережах.

Також запустили брендовані месенджери для лікарів і фармацевтів у Viber. Вони значно ширше охопили інтереси цих аудиторій і стали порятунком під час локдауну та обмеженого доступу фармпредставників до лікарень чи аптек. Крім того, групи для співробітників Дарниці дозволили посилити бренд-комунікації серед 1000 працівників компанії та їхніх родин.

Оновлений бренд інтегрував свої віджети, механіки та створив протоколи обміну даними API з новими онлайн-платформами Liki24 та Doc.ua, які не лише транслюють оновлений бренд на майданчиках, але і збагачують таргетовані моделі територіальними інсайтами.

Результат.

1 місце серед найдорожчих фарм-брендів України.

1 місце серед українських фарм-брендів за показниками охоплення та взаємодії.

2 місце за доходами — найбільш стрімке зростання оновленої фармкомпанії у 2020.

3-є місце в рейтингу найдорожчих українських брендів — вартість зросла з $172,2 млн до $179,2 млн.

20 млн

сукупного охоплення аудиторії

1 млн

взаємодій за 2020 рік

Команда.

CEO

Ярослав Ведмідь

Операційна директорка

Ольга Ситник

Акаунт менеджер

Владислав Ворох

Акаунт менеджерка

Вареник Дарія

Графічна дизайнерка

Дар’я Кукішева

SMM менеджерка

Вікторія Шевченко

Арт-директорка

Iрина Павлова

Head of Web development

Максим Штомпіль

Напишіть нам.

Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.

01 / 04

Введіть своє ім'я *

Введіть свій е-mail *

Введіть своє повідомлення *