#Щедрий Вівторок.
Дарниця
Категорії робіт.
Опис продукту.
Продукт є важливим чинником формування репутації бренду. Але соціальна активність — не менш вагома її частина.
У 2019 «Дарниця» вирішила підтримати ініціативу #ЩедрийВівторок реалізовуючи програмні цілі власників — максимізація індивідуальних благодійників, що долучаться до добрих справ протягом одного дня.
Викликом було не просто охопити якомога більшу аудиторію, але й розвивати масову філантропію і саму культуру благодійності, та зробити їх активність обліковою.

Ідея.
Новий логотип «Дарниці» — це мікроскоп у вигляді букви D, який відображає цінності інновацій та технологічності.
Ми вирішили включити аудиторію зробити добру справу і вивчати світ, через корпоративне лого в один клік.

Втілення.
Ми вирішили дати можливість кожному відчути себе дослідником на бренд-платформі «Дарниці» та заодно зробити добру справу в один клік.
Для цього створили інтерактивний сайт, який перетворював клік наших споживачів на авторизований донейт. Лише клік — плюс один благодійник та зібрана сума для Національного інституту раку.
Коли людина натискала веб мікроскоп «Дарниця», лічильник додавав 1 грн до суми пожертв. З кожним дослідником ми отримували нового філантропа і нового учасника дня добрих справ #ЩедрийВівторок.

у 500 разів
Приростили кількість учасників
196 754 грн
зібрали для дитячого відділення Національного інституту раку
Команда.
СЕО
SMM менеджерка
Аккаунт менеджер
Арт-директорка
Head of Web development
Креативна продюсерка
Sound Designer
Motion designer
Операційна директорка
Інші кейси.
Напишіть нам.
Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.