Menu

Українською

#Щедрий Вівторок.

Дарниця

Категорії робіт.

Опис продукту.

Продукт є важливим чинником формування репутації бренду. Але соціальна активність — не менш вагома її частина.
У 2019 «Дарниця» вирішила підтримати ініціативу #ЩедрийВівторок реалізовуючи програмні цілі власників — максимізація індивідуальних благодійників, що долучаться до добрих справ протягом одного дня.
Викликом було не просто охопити якомога більшу аудиторію, але й розвивати масову філантропію і саму культуру благодійності, та зробити їх активність обліковою.

Ідея.

Новий логотип «Дарниці» — це мікроскоп у вигляді букви D, який відображає цінності інновацій та технологічності.
Ми вирішили включити аудиторію зробити добру справу і вивчати світ, через корпоративне лого в один клік.

Втілення.

Ми вирішили дати можливість кожному відчути себе дослідником на бренд-платформі «Дарниці» та заодно зробити добру справу в один клік.
Для цього створили інтерактивний сайт, який перетворював клік наших споживачів на авторизований донейт. Лише клік — плюс один благодійник та зібрана сума для Національного інституту раку.
Коли людина натискала веб мікроскоп «Дарниця», лічильник додавав 1 грн до суми пожертв. З кожним дослідником ми отримували нового філантропа і нового учасника дня добрих справ #ЩедрийВівторок.

у 500 разів

Приростили кількість учасників

196 754 грн

зібрали для дитячого відділення Національного інституту раку

Команда.

СЕО

Ярослав Ведмідь

SMM менеджерка

Єлизавета Заремба Яніна Шабанова

Аккаунт менеджер

Владислав Ворох

Арт-директорка

Марія Романченко

Head of Web development

Максим Штомпіль

Креативна продюсерка

Ольга Михалець

Sound Designer

Ігор Бондаренко

Motion designer

Анастасія Кукушкіна

Операційна директорка

Ольга Ситник

Інші кейси.

Напишіть нам.

Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.

01 / 04

Введіть своє ім'я *

Введіть свій е-mail *

Введіть своє повідомлення *