#Щедрий Вівторок.
Дарниця
Категорії робіт.
Strategy / SMM / Creative / Production / WEB
У 2019 році «Дарниця» долучилася до благодійного проєкту #ЩедрийВівторок — щорічної міжнародної ініціативи, яка покликана об’єднувати некомерційні організації, владу, бізнес і людей, щоб робити добрі справи. Але як зробити благодійність масовим явищем?
Ми перетворили благодійність у фан. Розробили інтерактивний сайт, на якому кожен міг відчути себе дослідником і водночас зробити добру справу. Коли людина натискала на вебмікроскоп «Дарниця», лічильник додавав 1 грн до суми пожертв. Кожен клік наших споживачів перетворювався на авторизований донат.
Як результат, нам вдалося у 500 разів збільшити кількість учасників і зібрати 196 754 грн для дитячого відділення Національного інституту раку.
Команда.
СЕО
Social Media Manager
Account Managers
Art Director
Head of Web development
Creative Producer
Sound Designer
Motion Designer
Chief Operating Officer
Інші кейси.
Напишіть нам.
Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.