150 імен Лесі.
Ministry of Culture and Information Policy of Ukraine
Радянський Союз фольклоризував і знецінював українських митців, просуваючи за кордон усе російське. Тому сьогодні наша культура потребує переосмислення. Ми розпочали з видатної поетеси Лесі Українки, перетворивши річницю від її дня народження на перевідкриття. Ідея виринула з листів, у яких Леся вигадувала собі численні імена. Тож ми вирішили відзначати не 150 років, а 150 імен Лесі Українки.
До запуску кампанії ми розробили динамічну айдентику, що складалася зі 150 унікальних лого, зібраних на платформі «Леся Українка: 150 імен», та оформили її у диджитал-брендбук, який виклали у вільний доступ. Наша айдентика стала частиною всіх подій уряду до 150-річчя поетеси, а також отримала друге життя у фешн-колекції та ювілейному тиражу поштових марок від Укрпошти.
Понад 27 тис. відвідувачів побачили експозицію, і невдовзі після запуску кампанії класикиня стала українською селебріті № 1.
Команда.
Idea
Project Managers
Art Directors
Graphic Designers
Copywriter
Creative Producer
Editors
Motion Designer
Social Media Manager
Sound Designer
Technical Director
UI/UX designer
PR manager
Videographer
Junior Strategist
Інші кейси.
Напишіть нам.
Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.