Menu

ukr

Spilno.

UNICEF

2024

25 лютого 2022 року понад 3.7 мільйонів українців перетнули кордон з України в Європу. Понад 60% із цих людей приїхали в Польщу. Переважна більшість із них – жінки та діти, які стикаються із різними труднощами у новій країні.

Виїжджаючи за кордон, українці намагалися знайти інформацію щодо правил перебування на території Польщі, та стикнулися із черговим викликом. Адже відсутність офіційного канала змушувало українців шукати відповіді на сумнівних сайтах, хаотично створених групах та чатах з фейками.

UNICEF разом із партнерами об’єднались, аби створити єдине достовірне джерело задля інформаційної підтримки українським родинам.

Саме так з’явилась інформаційна платформа Спільно Wspolnie від UNICEF, на якій можна знайти актуальну та перевірену інформацію щодо життя та адаптації у новій країни.

Мета проєкту Spilno Wspolnie від UNICEF – створити надійний ресурс задля інформаційної підтримки українських родин із дітьми, які тимчасово перебувають в Польщі.

Задачі:
1.   Допомогти українцям орієнтуватися в новому середовищі.
2.   Підтримати емоційний та психологічний стан жінок та їх дітей.
3.   Надати достовірну та актуальну інформацію.
4.   Сформувати довірливі та відкриті стосунки з користувачами.
5.   Допомогти у соціалізації українців у Польщі.
6.   Комунікувати про важливість ментального здоров’я та доступність допомоги у цьому.

Цільова аудиторія: вимушені переселенці у Польщі, переважно матері з дітьми та молодь.

Канали:
instagram    facebook    telegram    viber

PROJECT RESULTS FOR THE FIRST YEAR.

SMM RESULTS.

22 498

Total number of subscribers on social media

2 765 618

Total reach

920 321

Total engagement and video views

2.8%

Average ER

6%

Average ERR

Для органічного збільшення аудиторії у месенджерах Viber та Telegram ми обрали стратегію партнерства та крос-постингу зі спільнотами українців у Польщі. Таким чином ми досягли більше 2К підписників у Viber та більше 4К підписників у Telegram з загальним органічним охопленням 450 тисяч.

INFLUENCE MARKETING.

Для побудови більш теплих відносин з аудиторію, ми зробили акцент на колабораціях з психологами, тьюторами польської мови та українськими мама-блогерами у Польщі. Завдяки спільним дописам з практичними порадами ми досягли понад 408 тис органічних відеопереглячдів та підвищили залученість цільової аудиторії.

INFORMATIONAL MATERIALS.

Для того, аби допомогти українцям краще орієнтуватися в польській системі та морально адаптуватися до змін, ми розробили освітній чекліст для студентів, декілька статей на сайт щодо ментального здоров’я та гайди з гейміфікованим скретч-матеріалом про те, як роспізнати булінг.

А щоб більше заохотити українців до вакцинації, спільно з МОЗ були розроблені лифлети з календарем та переводні тату для діток.

ANIMATED VIDEOS.

В рамках спільної кампанії “Насильство має різні прояви” у партнерстві з польским Міністерством Справедливості ми розробили анімаційний ролик, який згодом транслювався польському метрополітені.

Team.

Account manager

Anzhelika Horovenko

Head of SMM

Mariya Kasatkina

SMM manager

Viktoriia Oleshko

Creative head

Anna Seniuk

Copywriter

Daria Tarasevich Anastasiia Russu

Art director

Iryna Pavlova

Designer

Mari Kupriian

Motion designer

Vladyslav Kalensky

Media manager

Anna Sipachova

Producer

Olga Mykhalets

Write to us.

Ready to start cooperation? We'd love to hear more. Tell us a little about yourself and we'll get back to you soon.

01 / 04

Enter your name *

Enter your e-mail *

Enter your message *