Menu

Українською

Ковальська.

Ковальська

2016

Про клієнта.

Промислово-будівельна група «Ковальська» веде свою історію з 1956 року і є безумовним лідером галузі. Підприємства групи працюють у різних регіонах України та максимально охоплюють усі напрями будівельної сфери. Для компанії важливо зберігати свої позиції та встановлювати нові стандарти якості на ринку. Першокласний продукт має отримувати відповідне просування.

Проєкти.

З «Ковальска» ми співпрацюємо з 2016 року. За цей час ми розробили діджитал-стратегію промислово-будівельної групи, рекламні кампанії для житлових комплексів забудовника та потужний іміджевий проєкт про співробітників групи — #люди_Ковальської.

Діджитал-стратегія.

Від дослідження ринку та аналізу клієнтських активностей до діджитал-стратегії для всієї промислово-будівельної групи «Ковальська». Стратегія вибудовує екосистему власних медіа і платформу збору даних, яка об’єднала 6 брендів і 12 сайтів. Стратегія також впроваджує бренд-платформу «Ковальська — для тих, хто будує».

Рекламні кампанії житлової нерухомості — ЖК Династія.

Від налаштувань аналітики до створення креативів, лендингів, запуску рекламних кампаній і їх налаштувань та аналітики.

У межах рекламної кампанії «Виграй знижку на 1 000 000» ми створили Youtube-шоу Din&Astia — жартівливі діалоги двох котів із можливістю виграти 1 млн грн на купівлю квартири. Незвичний для серйозної галузі будівництва формат коротких гумористичних роликів привабив понад 700 000 глядачів.

#люди_Ковальської.

Практично кожен українець, знайомий з «Ковальською», бачив її бетонозмішувачі на вулицях чи проходив повз будівництва компанії. Але «Ковальська» — це не просто бренд чи логотип. Компанія веде свою історію з 1956 року і не стала б його безперечним лідером, якби не люди, що стоять за її іменем. «Ковальську» будують люди.

До 65-річчя групи Postmen Production створив серію мініфільмів #люди_Ковальської — документальні історії про працівників компанії, розказані ними ж. Концепт маніфестів від працівників втілив ідею, що найбільший будівельний холдинг існує завдяки людям, а динамічний відеоряд, відзнятий у виробничих умовах, доповнив атмосферу.

Результати.

на 70%

знижено вартість конверсії в пошуковій мережі

на 50%

знизилась вартість конверсії в контекстно-медійній мережі

700 000+

переглядів Youtube-шоу Din&Astia (8 випусків)

4 мініфільми

#люди_Ковальської на YouTube

Напишіть нам.

Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.

01 / 04

Введіть своє ім'я *

Введіть свій е-mail *

Введіть своє повідомлення *