Ковальська.
Ковальська
2016
Категорії робіт.
Strategy / Brand / Social / SMM / Media / Creative / Branding / Idea / SMM Content / Adversiting / Production / Video / WEB / Design
Про клієнта.
Промислово-будівельна група «Ковальська» веде свою історію з 1956 року і є безумовним лідером галузі. Підприємства групи працюють у різних регіонах України та максимально охоплюють усі напрями будівельної сфери. Для компанії важливо зберігати свої позиції та встановлювати нові стандарти якості на ринку. Першокласний продукт має отримувати відповідне просування.
Проєкти.
З «Ковальска» ми співпрацюємо з 2016 року. За цей час ми розробили діджитал-стратегію промислово-будівельної групи, рекламні кампанії для житлових комплексів забудовника та потужний іміджевий проєкт про співробітників групи — #люди_Ковальської.
Діджитал-стратегія.
Від дослідження ринку та аналізу клієнтських активностей до діджитал-стратегії для всієї промислово-будівельної групи «Ковальська». Стратегія вибудовує екосистему власних медіа і платформу збору даних, яка об’єднала 6 брендів і 12 сайтів. Стратегія також впроваджує бренд-платформу «Ковальська — для тих, хто будує».
Рекламні кампанії житлової нерухомості — ЖК Династія.
Від налаштувань аналітики до створення креативів, лендингів, запуску рекламних кампаній і їх налаштувань та аналітики.
У межах рекламної кампанії «Виграй знижку на 1 000 000» ми створили Youtube-шоу Din&Astia — жартівливі діалоги двох котів із можливістю виграти 1 млн грн на купівлю квартири. Незвичний для серйозної галузі будівництва формат коротких гумористичних роликів привабив понад 700 000 глядачів.
#люди_Ковальської.
Практично кожен українець, знайомий з «Ковальською», бачив її бетонозмішувачі на вулицях чи проходив повз будівництва компанії. Але «Ковальська» — це не просто бренд чи логотип. Компанія веде свою історію з 1956 року і не стала б його безперечним лідером, якби не люди, що стоять за її іменем. «Ковальську» будують люди.
До 65-річчя групи Postmen Production створив серію мініфільмів #люди_Ковальської — документальні історії про працівників компанії, розказані ними ж. Концепт маніфестів від працівників втілив ідею, що найбільший будівельний холдинг існує завдяки людям, а динамічний відеоряд, відзнятий у виробничих умовах, доповнив атмосферу.
Результати.
на 70%
знижено вартість конверсії в пошуковій мережі
на 50%
знизилась вартість конверсії в контекстно-медійній мережі
700 000+
переглядів Youtube-шоу Din&Astia (8 випусків)
4 мініфільми
#люди_Ковальської на YouTube
Напишіть нам.
Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.