Kinomama.
Planeta Kino
2017
Категорії робіт.
Creative / Adversiting / Production / Video / Design
Перед «Планетою Кіно» постав виклик: збільшити відвідуваність кінотеатрів в ранкові часи в будні дні. Логічним видається рішення зробити сеанси для дітлахів. Однак молоді мами часто обходять стороною кінотеатри, тому що там надто голосно та темно, а ще є шанс натрапити на бебіхейтерів.
Тож ми створили новий продукт — «КіноМама», кіносеанси спеціально для мам із дітлахами 0+.
Ми дозволили заходити до зали з візочком та обладнали простір пеленальними столиками. Звук на таких кіносеансах приглушений, а світло — більш яскраве, щоб дітлахи не лякалися та навіть могли заснути.
Єдиним каналом комунікації, окрім вірусно згенерованого PR, був інтернет — таргетовані банери та пости в соцмережах.
Окрім успішних бізнес-результатів, ми отримали сотні вдячних коментарів від молодих мам і численні публікації у ЗМІ. І вже через три тижні після запуску «КіноМами» нас почали копіювати конкуренти.
Інші кейси.
Напишіть нам.
Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.