Меню

eng

Дарниця. Бережіть себе.

Дарниця

Категорії робіт.

«Дарниця», фармацевтичний лідер України, вирішила вийти з іміджевою комунікацією у воєнні часи. Яку ж роль мала взяти на себе компанія?

Органічну для бренду з архетипом жінки-берегині — турботу.

Тож «Дарниця» запустила масштабну caregiving-кампанію, що мала дві складові. У межах першої бренд підтримав інші бренди — тих, хто героїчно продовжував працювати, забезпечуючи життя всієї країни в надважких умовах. Друга частина кампанії була спрямована на широку аудиторію: «Дарниця» звернулася до людей із закликом берегти себе.

Ідея була реалізована в диджиталі, а також зовнішній рекламі та відеороликах, що транслювалися в метро, «Інтерсіті» й аптеках.

Напишіть нам.

Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.

01 / 04

Введіть своє ім'я *

Введіть свій е-mail *

Введіть своє повідомлення *