E-commerce platform.
Electrolux
2020
Категорії робіт.
Strategy / SMM / Creative / Adversiting / Production / Video / WEB / Design
Electrolux – провідна компанія з виробництва та продажу побутової техніки зіткнулася з низькими показниками конверсії та середнього чеку на партнерському сайті, а також нестабільною роботою цифрової інфраструктури.
Тож ми вирішили перезапустити інтернет-магазин, інтегрувавши в нього глобальні бази даних Electrolux. Також для підвищення присутності у пошукових результатах та збільшення доходів від продажів побутової техніки використали прошивну веб-аналітику та performance-кампанії з фокусом на CPA-показники.
В результаті, крім успішного перезапуску інтернет-магазину Electrolux Partner та створення провідної платформи у сфері продажу побутової техніки, ми:
– розробили шаблон e-commerce платформи для запуску в країнах Балтійського регіону;
– збільшили середній чек користувача та підвищили дохід від платної реклами на 150%;
– завдяки асоційованим конверсіям вийшли на щомісячні продажі більше 1 000 000 грн.
Інші кейси.
Напишіть нам.
Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.