#ПідтримуюМедиків.
unicef
2020
Категорії робіт.
Strategy / Social / Creative / Branding / Adversiting
Дуже скоро після початку пандемії COVID-19 фізичне та моральне знесилення медиків наближалося до межі, що могло призвести до колапсу медичної системи. Не маючи змоги мотивувати лікарів фінансово, уряду потрібно було знайти рішення, щоб втримати медичну передову.
ЮНІСЕФ об’єднався з Міністерством охорони здоров’я, щоб створити національну кампанію, яка мала підтримати лікарів і донести широкій аудиторії: медики — це герої на передовій проти COVID.
Символом підтримки та вдячності, що об’єднували працівників охорони здоров’я та звичайних українців, стала червона стрічка, зав’язана у вузол. Уже за кілька днів ми охопили 100% дорослих українців завдяки комунікації на ТБ й інших платформах. Тисячі бізнесів додали червону стрічку до своїх лого. Мільйони українців одягали стрічку на руку, прикрашали нею автівку або інтер’єр дому на знак солідарності з медиками.
Загалом кампанія об’єднала 4 млн українців і досягла 83% впізнаваності серед працівників охорони здоров’я.
Команда.
CEO
Social Media Manager
Creative Producer
Sound Designer
Art Director
Account Manager
Head of video production
Motion Designer
Інші кейси.
Напишіть нам.
Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.