Меню

In English

Нові правила етикету.

Категорії робіт.

ПРО ПРОЄКТ.

COVID-19 вніс корективи у всі сфери життя, зокрема у соціальні норми. Тиску додавали обмеження та постійні нагадування про правила безпеки, від медиків, чиновників та знаменитостей. Така комунікація почала працювати у зворотному напрямку — люди нехтували правилами безпеки: неправильно надівали маски та забували про соціальну дистанцію. В результаті, щодня кількість хворих на коронавірус збільшувалася.

Потрібен був новий підхід, який би зміг обійти «втому» людей від пандемії, доносивши правила через яскравий образ та емоції.

ІДЕЯ.

Поки всі всіх намагалися налякати, ми вирішили, що треба спілкуватися, створивши ілюстрованого персонажа — Пана Хобу.

Своє ім’я персонаж отримав, власне, від вигуку «хоба», який використовується у комунікації та показує наскільки легко дотримуватись правил нового етикету. Пан Хоба часто використовує прямі та лаконічні питання і не забуває про влучне українське слівце.

Створюючи персонажа ми надихалися ретро-ілюстраціями — звідси мінімум кольорів, лінійність та гострі кути.
Пан Хоба має вишуканий вигляд, одягнений у смокінг та циліндр, а ніс картоплинкою та пузико додають йому харизми. Еластичні кінцівки привертають увагу та дають можливість цікаво ресайзити креативи під різні формати.

Шрифтом кампанії став Kyiv Type Sans Дмитра Растворцева, який гармонує з ретровайбом і додає йому виразності.

РЕАЛІЗАЦІЯ.

Ні слова про коронавірус чи карантин. Кампанія не мала згадок про COVID-19. Лише дружні натяки бути ввічливими та дотримуватися #коронних_звичок.

Пан Хоба розмовляв з аудиторією з зовнішньої реклами в 40 містах, у соціальних мережах та через брошури.

Персонаж нагадував про шість важливих правил нового етикету:

  • мити руки з милом мінімум 20 секунд;
  • дотримуватись дистанції мінімум у 2 метри;
  • вітатись без дотиків;
  • прикриватись ліктем, коли кашляєте або чхаєте;
  • прикривати маскою ніс та рот;
  • залишатися вдома, якщо у вас кашель, нежить чи температура.
  • Продовженням кампанії стали три відеоролики в яких Пан Хоба отримав голос, ним став заслужений артист України Олександр Вілков.

    У передріздвяний період Пан Хоба замінив циліндр на шапочку Санти, а ролики перевзув на ковзани, одягнув шалик та кожушок, щоб не змерзнути та не захворіти.
    В оновленому образі персонаж розповідав про ще три правила нового етикету, актуальні саме в цей період:

  • купівлі онлайн безпечніші та зручніші, аніж офлайн;
  • святкувати варто у вузькому сімейному колі;
  • вітати старших родичів потрібно телефоном або онлайн, адже вони у зоні ризику.
  • РЕЗУЛЬТАТИ.

  • Пан Хоба став соціальною знаменитістю, маючи власний фан-клуб і навіть сторінку у Вікіпедії.
  • Анімовані оголошення з його участю транслювались на телебаченні, в соціальних мережах, міжміських поїздах та метро.
  • У 40 українських містах була розміщена зовнішня реклама з Паном Хобою. Середня частота контактів аудиторії з рекламою (OTS) — сягнула позначки у 5 мільйонів.
  • Охоплення анімаційного контенту із правилами нового етикету на сторінці ЮНІСЕФ у Facebook склало майже 1,5 мільйони, а показник переглядів перевищив 600 тисяч.
  • Команда.

    Idea

    Катерина Рябченко Олена Горобець

    Project manager

    Ганна Савчук

    Creative copywriter

    Катерина Рябченко

    Art director

    Олена Горобець

    Напишіть нам.

    Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.

    01 / 04

    Введіть своє ім'я *

    Введіть свій е-mail *

    Введіть своє повідомлення *