Нові правила етикету.
На початку пандемії COVID-19 люди боялися вірусу та чітко дотримувалися правил безпеки. Але вже скоро обмеження й офіційна комунікація від медиків та держави почали давати зворотний ефект.
Разом із UNICEF ми вирішили змінити підхід і створили Пана Хобу — яскравого та вишуканого персонажа в ретростилістиці, що доносив правила нової етики емоційно та дружньо.
Пан Хоба розповідав українцям про #коронні_звички з зовнішньої реклами в 40 містах, у соціальних мережах та через брошури. Продовженням кампанії стали три відеоролики, у яких Пан Хоба заговорив голосом Олександра Вілкова, заслуженого артиста України. А в передріздвяний період персонаж вийшов до аудиторії з оновленими актуальними меседжами.
Команда.
Idea
Project manager
Creative copywriter
Art director
Напишіть нам.
Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.