Меню

eng

Нова пошта.

Нова пошта

Категорії робіт.

«Нова пошта» — лідер на ринку доставки в Україні. Але як компанії зберігати першість і не втрачати довіру людей?

Підтримувати репутацію прозорого та соціально відповідального бізнесу та справного платника податків.

Аби візуалізувати суми податкових виплат і показати, що «Нова пошта» турбується про своїх працівників і суспільство, ми вибрали мінімалістичний стиль. Акцент у кампанії зроблений на меседжі, а не на візуальному ряді, щоб не відвертати увагу аудиторії від головного.

Загальне охоплення зовнішньої реклами та медіакампанії в соцмережах склало 107 млн. За 2 місяці комунікаційної кампанії знання аудиторії про те, що діяльність «Нової пошти» чесна, виросло з 71% у 2020-му до 79% у 2021-му. А наприкінці грудня 2021 року цей показник збільшився до 87%.

Напишіть нам.

Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.

01 / 04

Введіть своє ім'я *

Введіть свій е-mail *

Введіть своє повідомлення *