Дарниця – це наше.
Darnytsia
2023
Категорії робіт.
Strategy / Brand / Creative / Adversiting / Production / Video / Design
Українські споживачі донедавна вважали ефект від іноземних ліків більшим. Щоби здобути їхню довіру «Дарниця» нарощувала експорт із бренд-позиціюванням «Досвід та довіра в 16 країнах світу». Але повномасштабне вторгнення все змінило. Українці зіткнулися з реальністю інших країн, і багатьом стало очевидно, що українське – краще.
Оцінюючи необхідність нової стратегії, комунікаційна команда «Дарниці» й Postmen усвідомили, що старий підхід більше не працюватиме, адже люди почали цінувати своє. Саме цей інсайт дав поштовх для створення нового позиціювання «Дарниця – це наше». Зміни втілили не тільки в логотипі, а й висвітлили в серії кампаній й активностей, які розкривали сенси нової бренд-комунікації.
У результаті опитування показали, що «Дарниця» стала першим названим брендом у 2023 році.
Нагороди.
Консурс / фестиваль |
Відзнака |
Рік |
Effie Awards Ukraine |
2023 |
Команда.
СЕО
Account manager
Account director
Art director
Designer
Creative Director
Creative Copywriter
SMM manager
Head of Video Production
Sound Designer
Editor
Motion Designer
Media Manager
Інші кейси.
Напишіть нам.
Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.