Меню

eng

Даринця – це наше.

Darnytsia

2023

Категорії робіт.

Українські споживачі донедавна вважали ефект від іноземних ліків більшим. Щоби здобути їхню довіру «Дарниця» нарощувала експорт із бренд-позиціюванням «Досвід та довіра в 16 країнах світу». Але повномасштабне вторгнення все змінило. Українці зіткнулися з реальністю інших країн, і багатьом стало очевидно, що українське – краще.

Оцінюючи необхідність нової стратегії, комунікаційна команда «Дарниці» й Postmen усвідомили, що старий підхід більше не працюватиме, адже люди почали цінувати своє. Саме цей інсайт дав поштовх для створення нового позиціювання «Дарниця – це наше». Зміни втілили не тільки в логотипі, а й висвітлили в серії кампаній й активностей, які розкривали сенси нової бренд-комунікації.

У результаті опитування показали, що «Дарниця» стала першим названим брендом у 2023 році.

Нагороди.

Консурс / фестиваль

Відзнака

Рік

Effie Awards Ukraine

Bronze

2023

Команда.

СЕО

Ярослав Ведмідь

Account manager

Дар’я Вареник

Account director

Анна Савчук

Art director

Ірина Павлова

Designer

Катерина Перетятько

Creative Director

Анна Сенюк

Creative Copywriter

Дар’я Тарасевич

SMM manager

Марина Власюк Олена Ключникова

Head of Video Production

Ольга Михалець

Sound Designer

Ігор Бондаренко

Editor

Єгор Кадомцев

Motion Designer

Владислав Каленський

Media Manager

Анна Сіпачова

Напишіть нам.

Готові розпочати співпрацю? Ми хотіли б почути більше. Розкажіть нам трохи про себе і ми незабаром з вами зв’яжемось.

01 / 04

Введіть своє ім'я *

Введіть свій е-mail *

Введіть своє повідомлення *